2013. január 31., csütörtök

Ismeretlen levél

Ismeretlen levél
Megszólítás és aláírás nélkül 


Miért csináltad? Miért kellett megcsókolnod, pont amikor már azt hittem, túl tudok lépni rajtad? Évekig gondoltam rád, próbálkoztam, reménykedtem, és te csak a barátom voltál. Én pedig elfogadtam. Végre azt hittem, túl tudok lépni rajtad, és igazán csak a barátod lenni, de te nem hagyod.

Mi volt az a csók? Miért így? Miért most? Miért részegen egy buliban, amikor barátnőd van? Miért akkor, amikor el kellett tolnom, pedig legszívesebben tovább csókoltalak volna? Miért csináltad? 

Nem akarsz engem, de azt sem akarod, hogy ne szeresselek? Nem akarod, hogy tovább tudjak lépni, és valaki mást keresni? Ha nem szeretsz, miért nem tudsz elengedni? Miért nem hagyod, hogy éljek? Miért akarod, hogy rólad álmodozzak, ha nem akarsz?

Vagy ezt akarod? Hogy újra és újra visszajátsszam a fejemben azt a csókot, hogy próbáljak visszaemlékezni minden apróságra, hogy hogyan érintette a szád az enyém, hogy hogyan simítottál végig a hátamon, hogy hogyan húztál magadhoz? 

Miért nem látod, hogy ez fáj nekem? Hogy szeretlek, és ezzel csak egyre mélyebbre löksz a reménytelenségben?

Lehetek a barátod, ha nem akarsz többet. De akkor engedd, hogy a barátod legyek, és ne játszadozz velem! Ha pedig akarsz engem, mondd meg és ne hagyd, hogy szenvedjek, és rólad álmodozzak, miközben te ki tudja, mit csinálsz éppen a barátnőddel.

A választás rajtad áll, de válassz végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az oldalon található képek forrása az internet.